01 Nisan 2007

HOŞÇAKALALIM

Sevgili Dostlar,

Ocak ayından bu güne sizlerle bu sayfalarda beraberiz. Bundan çok da mutlu oldum.Öncelikle bu sayfanın fikir annesi yeğenime, sonrası hiçbir zaman ilgisini esirgemeyen Sevgili Sem’e çok ama çok teşekkür ediyorum.

Haftada bir yazı da olsa anılarımı sizlerle paylaşmaktan çok keyif aldım. Hele sizlerin ilgi ve desteği ise anlatılamaz mutluluklar verdi.

Yorum yazan hepinize çok çok teşekkürler. Umarım sizlerde benim kadar keyif aldınız.

Şimdilik hoşça kalın.
Not: Bu pazar bir olta attım 5 balık geldi. 1 Nisan balığı bunlar. sadece bu mevsimde çok lezzetli olurlarmış:) onları çok sevdim:))

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayirdir Ori , veda mektubu gibi olmus bu yav...nereye gidiyorsun ;)

Cemre Kabaş dedi ki...

Ori kardeş, ne şimdi bu? Bizi bırakıpta nereye gidiyorsun?

Sen bizi beğenmiyormusun?:))))

Adsız dedi ki...

EVEETT,BEĞENMİYOR BENCE DE,ALINDIM DOĞRUSU!!!:)))YURDA.

zibirix dedi ki...

Haydaaaaaaa dayuuuu, nedir bu? Nere gidiyon? Fakir Baykurt havasında köy edebiyatı öykülerin ne olacak peki??
Peşinden ağlamazlar mı şimdi? Cık cık cık, olmamış dayu, hiç olmamış!

Sem dedi ki...

Ori bu ne demek oluyor? Nereye böyle? Yumurta Akademisi falan mı açıldı yoksa. Ordan da yazabilirsin yazılarını. Zaten hafta da bir yazıyorsun. Bugün bitmeden bir açıklama bekliyoruz senden;)

jupiter dedi ki...

bu sene de yedirdin bana, helal olsun. gelcek sene kanmayacağım ama....

Unknown dedi ki...

abi kardeş dur gitme daha karpuz kesecedük.karpuzu sensizmi yiyçok şimdi

zibirix dedi ki...

Tabii seversin, ama dikkat et midene oturmasın o beş balık! En azından birinin hop oturup hop kalkacağı kesin!
Hıh!

Adsız dedi ki...

5 balik he :)) Zibi hepimizin yerine bu guzel ani hatirlatir sana artikin :))

Adsız dedi ki...

5 balik he :)) Zibi hepimizin yerine bu guzel ani hatirlatir sana artikin :))

Adsız dedi ki...

Muhasebeye çalışsanız bile fayda etmicekmis gibime geldi Ori bey. Gordugüm kadarıyla 5'ten fazla balık varmış :)))

Doğru olan şu ki hepsi de tatlı balıklara benziyor:)))

Adsız dedi ki...

uzun zamandır yazılarınızı okuyamadım.internet bulduğumda ilk işim yazılarızını okumak oluyo:))valla yalnızca evde okuyabiliyorum.gündüz okuyamıyorum.gerçekten öyle inanın:))
Şartlar ve koşullar farklı olsada sanırım insanlar aynı şeyleri yaşıyo,fakat hepimiz farklı yorumluyoruz ve farklı anlamlar yüklüyoruz.O yüzdende siz yazarken bizde okurken aynı duyguları hissebiliyoruz.(yani benim için öyle)
bu yazınızda sanki veda edermiş gibi olmuş..bence gitmeyin burası çok yakıştı size.
arzu.

Adsız dedi ki...

inanmıyorum,12 nisanda da balıklar var hala.....

Adsız dedi ki...

Heh he, balık avlama sezonu sona ermiş duyduğuma göre; balıklar aman dikkattt:))

Adsız dedi ki...

Balık avlama sezonu daha başlamamış galiba?:))

sema dedi ki...

Evet yaaa tam bir veda mektubu, sana hiç yakıştıramadım:-) bu kadar sevenin varken, yazmamak!!! Sahi şu 5 balık meselesi nedir? çok merak ettim... dilerim paylaşırsın:-) güzelliklerle...

sema dedi ki...

Eeeee 5 balık ile ilgili yanıt alamadım!!! GÖKYÜZÜ:-)